tisdag 7 maj 2013

VI ÅKTE TILL FRANSKA RIVIERAN OCH CANNES!

Jag har tjatat på Elli hur länge som helst att vi skulle åka över till Paris och jag lyckades. Inte nog med att Ellinor nu ville till Paris, hon hade även fått för sig att vilja åka till Franska Rivieran. Jag hade börjat prata innan om kanske Barcelona när vi ändå var i farten men hakade direkt på Franska Rivieran.
Jag är ändå sjukt stolt att jag ens lyckades få med henne från Pajala.
Vi bokade hotell och två veckor senare sitter vi nu i Cannes.
Det var såå fint och bra väder idag.

Cannes är ju ganska känt för Film festivalen och för att det är ganska dyrt med privatstränder och tjottahejkki. Och jo vi har märkt det. Men inte behöver man ju köpa en LV väska bara för att man är här.
Bara man vet vars man ska söka så har vi ju nu gjort Cannes till en av destinationerna på vår backpackingresa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar