lördag 27 april 2013

Promenerade runt i Cardiff och stötte på både slott och en liten vovve som smutsade ner Ellinors ljusa brallor.

Till lunch åt vi på subway och jag bad om majs på mackan. Började inbilla mig att majs hette majs på engelska också, men nå nä klart det inte heter. Jag bad ju om att få möss på mackan..
Till middagen fick man en chokladkaka till efterrätt. Jag bad om att få grädde, de missförstod mig kommer med ovispad grädde. Det var ju bara att hälla det över kakan framför ögonen på personalen. Alltså jag ska nöja mig och hålla käften framöver.

I kväll for vi på biooooo! Olympus has fallen! och den va sååååååå bra. Men lita inte på mej för de filmer jag tycker är bra tycker mina vänner ibland är jätte dåliga.

Inga större planer för morgondagen förutom att fara till Cardiff Bay! Vi skulle ha sett på fotboll Cardiff-Bolton men det var slutsålt. Helvedos!
Nattinattin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar